Klantenbeoordeling Beoordeling 9,7
(1324 recensies)
0 visums verwerkt afgelopen maand

Algemene voorwaarden

Inhoudsopgave:

Artikel 1 - Definities
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het aanbod
Artikel 5 - De overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Artikel 7 - De prijs
Artikel 8 - Nakoming en extra garantie
Artikel 9 - Levering en uitvoering
Artikel 10 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 11 - Betaling
Artikel 12 - Klachtenregeling
Artikel 13 - Geschillen
Artikel 14 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 15 - Aansprakelijkheid

 

Artikel 1 - Definities

In deze voorwaarden wordt verstaan onder:

  1. Aanvullende overeenkomst: een overeenkomst waarbij de consument producten, digitale inhoud en/of diensten verwerft in verband met een overeenkomst op afstand en deze zaken, digitale inhoud en/of diensten door de ondernemer worden geleverd of door een derde partij op basis van een afspraak tussen die derde en de ondernemer;
  2. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
  3. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt voor doeleinden die verband houden met zijn handels-, bedrijfs-, ambachts- of beroepsactiviteit;
  4. Dag: kalenderdag;
  5. Digitale inhoud: gegevens die in digitale vorm geproduceerd en geleverd worden;
  6. Duurovereenkomst: een overeenkomst die strekt tot de regelmatige levering van zaken, diensten en/of digitale inhoud gedurende een bepaalde periode;
  7. Duurzame gegevensdrager: elk hulpmiddel - waaronder ook begrepen e-mail - dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging of gebruik gedurende een periode die is afgestemd op het doel waarvoor de informatie is bestemd, en die ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt;
  8. Herroepingsrecht: de mogelijkheid van de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
  9. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten, (toegang tot) digitale inhoud en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
  10. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst die tussen de ondernemer en de consument wordt gesloten in het kader van een georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten, digitale inhoud en/of diensten, waarbij tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend of mede gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
  11. Modelformulier voor herroeping: het in Bijlage I van deze voorwaarden opgenomen Europese modelformulier voor herroeping. Bijlage I hoeft niet ter beschikking te worden gesteld als de consument ter zake van zijn bestelling geen herroepingsrecht heeft;
  12. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte hoeven te zijn samengekomen.

 

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer

VisaTurkey.nl onderdeel van VisaDistrict

Adres: Herengracht 215-2
1016BG Amsterdam

E-mailadres: info@visaturkey.nl

KvK-nummer: 76005119
Btw-identificatienummer: NL860475797B01

 

Artikel 3 - Toepasselijkheid

1.     Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.

2.     Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal de ondernemer voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, aangeven op welke wijze de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en dat zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.

3.     Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.

4.     Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Artikel 4 - Het aanbod

1.     Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.

2.     Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten, digitale inhoud en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen, zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten, diensten en/of digitale inhoud. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.

3.     Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden.

 

Artikel 5 - De overeenkomst

1.     De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.

2.     Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.

3.     Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.

4.     De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.

5.     De ondernemer zal uiterlijk bij levering van het product, de dienst of digitale inhoud aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:

a.     het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b.     de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c.     de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d.     de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand;
e.     de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is;
f.      indien de consument een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping.

6.     In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

 

Artikel 6 - Herroepingsrecht

1. Bij de aankoop van producten heeft de consument geen mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden, gezien de persoonlijke aard van het product.

2. Bij de aankoop en betaling van producten is de consument verantwoordelijk voor de controle van de opgegeven gegevens. Na het insturen van deze gegevens is er geen mogelijkheid meer om deze aan te passen, omwille van de veiligheid.

 

Artikel 7 - De prijs

1.     Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.

2.     In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.

3.     Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.

4.     Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:

a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.

5.     De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw en exclusief administratie- en verwerkingskosten.

6.     Geld-teruggarantie is van toepassing op visumaanvragen waarvan de aanvraag wordt geweigerd door de Turkse overheid of visumaanvragen die we niet kunnen uitvoeren. Annuleringskosten van €5 per persoon is van toepassing.

 

Artikel 8 - Nakoming overeenkomst en extra garantie

1.     De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

2.     Een door de ondernemer, diens toeleverancier, fabrikant of importeur verstrekte extra garantie beperkt nimmer de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden indien de ondernemer is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

3.     Onder extra garantie wordt verstaan iedere verbintenis van de ondernemer, diens toeleverancier, importeur of producent waarin deze aan de consument bepaalde rechten of vorderingen toekent die verder gaan dan waartoe deze wettelijk verplicht is in geval hij is tekortgeschoten in de nakoming van zijn deel van de overeenkomst.

 

Artikel 9 - Levering en uitvoering

1.     De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.

2.     Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan de ondernemer kenbaar heeft gemaakt.

3.     Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal de ondernemer geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren, tenzij een andere leveringstermijn is overeengekomen. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.

4.     Na ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.

5.     Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

 

Artikel 10 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging

Opzegging:

1.     De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

2.     De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

3.     De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:

-        te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode;
-        tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan;
-        altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.

Verlenging:

4.     Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, mag niet stilzwijgend worden verlengd of vernieuwd voor een bepaalde duur.

5.     In afwijking van het vorige lid mag een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van dag- nieuws- en weekbladen en tijdschriften stilzwijgend worden verlengd voor een bepaalde duur van maximaal drie maanden, als de consument deze verlengde overeenkomst tegen het einde van de verlenging kan opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand.

6.     Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten of diensten, mag alleen stilzwijgend voor onbepaalde duur worden verlengd als de consument te allen tijde mag opzeggen met een opzegtermijn van ten hoogste één maand. De opzegtermijn is ten hoogste drie maanden in geval de overeenkomst strekt tot het geregeld, maar minder dan eenmaal per maand, afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften.

7.     Een overeenkomst met beperkte duur tot het geregeld ter kennismaking afleveren van dag-, nieuws- en weekbladen en tijdschriften (proef- of kennismakingsabonnement) wordt niet stilzwijgend voortgezet en eindigt automatisch na afloop van de proef- of kennismakingsperiode.

Duur:

8.     Als een overeenkomst een duur van meer dan een jaar heeft, mag de consument na een jaar de overeenkomst te allen tijde met een opzegtermijn van ten hoogste één maand opzeggen, tenzij de redelijkheid en billijkheid zich tegen opzegging vóór het einde van de overeengekomen duur verzetten.

 

Artikel 11 - Betaling

1.     Voor zover niet anders is bepaald in de overeenkomst of aanvullende voorwaarden, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn, of bij het ontbreken van een bedenktermijn binnen 14 dagen na het sluiten van de overeenkomst. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan op de dag nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.

2.     Bij de verkoop van producten aan consumenten mag de consument in algemene voorwaarden nimmer verplicht worden tot vooruitbetaling van meer dan 50%. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.

3.     De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.

4.     Indien de consument niet tijdig aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is deze, nadat hij door de ondernemer is gewezen op de te late betaling en de ondernemer de consument een termijn van 14 dagen heeft gegund om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, na het uitblijven van betaling binnen deze 14-dagen-termijn, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd en is de ondernemer gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen. Deze incassokosten bedragen maximaal: 15% over openstaande bedragen tot € 2.500,=; 10% over de daaropvolgende € 2.500,= en 5% over de volgende € 5.000,= met een minimum van € 40,=. De ondernemer kan ten voordele van de consument afwijken van genoemde bedragen en percentages.

 

Artikel 12 - Klachtenregeling

1.     De ondernemer beschikt over een voldoende bekend gemaakte klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.

2.     Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer.

3.     Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

4.     De consument dient de ondernemer in ieder geval 4 weken de tijd te geven om de klacht in onderling overleg op te lossen. Na deze termijn ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

 

Artikel 13 - Geschillen

1.     Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

 

Artikel 14 - Aanvullende of afwijkende bepalingen

Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

 

Artikel 15 - Aansprakelijkheid

1. Reizigers zijn zelf verantwoordelijk voor hun reisdocumenten en visum. Wij zijn niet aansprakelijk voor het verliezen en/of vergeten van documenten voor hun reis.

2. Wij zijn niet aansprakelijk bij aankomst in Turkije als er weigering plaats vindt bij douna op persoon zelf. Alle documenten voor visum aanvragen zal in een standaard procedure verzonden worden naar reiziger. Uitgezonderd als er namens de Turkse overheid bevestiging komt dat visum aanvraag geweigerd is.

Veelgestelde vragen

Wat is een e-visum en waarom moet ik deze hebben?

Een visum is een officiële toestemming een land binnen te reizen en in dat land te verblijven. Een e-visum vervangt het oude visum systeem en kan via internet aangevraagd worden. Vanaf 1 november 2014 wordt het oude visum systeem geheel afgeschaft en kan een visum alleen nog via internet aangevraagd worden.

Wat heb ik nodig om een visumaanvraag te kunnen doen?

Om Turkije binnen te komen, dien je een geldig paspoort of identiteitskaart te hebben die tenminste zes (6) maanden geldig is, zo ook bij het aanvragen van een visum.

Welke voordelen heb ik om de visumaanvraag via Visumaanvraag Turkije te doen?

U hoeft in Turkije niet meer in een lange rij te wachten om een visum aan te vragen en doet dit met gemak achter uw computer. Verder heeft u de mogelijkheid om via iDEAL, Bancontact, PayPal en creditcard te betalen. Vanaf 1 november 2014 wordt het oude visum systeem geheel afgeschaft en kan een visum alleen nog via internet aangevraagd worden.

Welke nationaliteiten komen in aanmerking voor een e-visum?

Vrijwel elke nationaliteit, tijdens het aanvragen van uw visum, kunt u de nationaliteiten die wij behandelen zien. Staat uw nationaliteit er niet tussen? Neem dan contact met ons op.

Wanner is mijn e-visum geldig?

Uw e-visum is vanaf de datum geldig die u invult bij de visumaanvraag. Deze is vanaf die datum 180 geldig, u kunt meerdere malen in deze 180 Turkije binnen treden. U kunt echter niet langer dan negentig (90) dagen achtereen in Turkije verblijven.

Hoelang duurt een e-visum aanvraag?

U krijgt uw Turkse e-visum binnen 8 uur in uw mailbox, indien u voor spoed levering heeft gekozen, krijgt u uw e-visum binnen 1 uur. Visums worden tussen 09:00 uur en 23:59 uur aangemaakt en verstuurd, kiest u buiten deze tijdstippen voor spoed levering, worden uw visums voor 10:00 uur geleverd. Een spoedlevering wordt 98% van de tijd binnen 15 minuten afgehandeld.

Ik heb geen visum ontvangen, wat moet ik doen?

Controleer uw spambox van uw email. Kan je hem niet vinden? Neem contact met ons op en wij kijken hoe het ervoor staat.

Is Visumaanvraag Turkije veilig? Wat gebeurt er met mijn persoonsgegevens?

Onze server is beveiligd met een SSL certificaat, dit houdt in dat de gegevens die u verzendt naar onze website versleuteld is. Uw gegevens worden gebruikt om een e-visum aan te vragen, na de aanvraag worden uw paspoortgegevens direct verwijderd. Wij bewaren alleen uw naam, adres, email en telefoonnummer in onze administratiesysteem die niet verbonden staat met internet. Zo kunnen wij uw privacy beschermen die voor ons van groot belang is.

Moet ik voor mijn partner en/of kinderen ook een visum aanvragen?

Ja, voor iedere persoon moet u apart een visum aanvragen, u kunt de gegevens voor meerdere personen tijdens uw visumaanvraag invullen.

Hoevaak kan ik naar Turkije reizen met hetzelfde e-visum?

Een e-visum is 180 dagen geldig, u kunt zo vaak als u wilt Turkije in- en uitreizen. U kunt echter niet langer dan negentig (90) dagen achtereen in Turkije verblijven.

Mijn visumaanvraag is geweigerd, wat moet ik doen?

U kunt bij de dichtsbijzijnde Turkse ambassade of consulaat uw visum aanvragen. Wij hebben Turks en Nederlands sprekend personeel en kunnen u helpen wanneer uw aanvraag geweigerd wordt.

Wanneer moet ik een visum aanvragen voor Turkije?

Wij kunnen met spoed een visum binnen 15 minuten leveren, maar wij raden u aan om minimaal één week van te voren uw e-visum aan te vragen.

Ik wil geen e-visum maar op het vliegveld een visum aanvragen, is dat mogelijk?

Helaas, sinds 2015 kunt u geen visum aanvragen op het vliegveld.

Ik heb meerdere voornamen, wat moet ik invullen?

U moet alle voornamen invullen, zoals deze in de paspoort staat.

Turkije visum aanvragen?

Bestel bij de Turkije visum specialist VisumaanvraagTurkije.nl

Dagelijks verwerken wij honderden Turkije visums voor klanten over de hele wereld, maar voornamelijk in Europa. De visums leveren wij doorgaans zeer snel en altijd dezelfde dag nog aan, zodat u niet hoeft te wachten op uw Turkije visum. U ontvangt uw visum gegarandeerd binnen 5 uur in uw mailbox, met spoedlevering zelfs bijna direct geleverd!

VisumaanvraagTurkije is een jong, innovatief bedrijf en treedt op als intermediair tussen u en de Turkse staat. VisumaanvraagTurkije is gespecialiseerd in het aanvragen en leveren van Turkije visums. Met een zeer gemakkelijk aanvraagformulier hebben wij het voor u mogelijk gemaakt dat u met een paar klikken uw visum kunt aanvragen.

Ons aanvraagformulier is zo geoptimaliseerd dat fouten maken bijna niet mogelijk is, zo zijn er bijna 100 checks ingebouwd voor reizigers met verschillende nationaliteiten die fouten kan raden en u hiervan op de hoogte kan houden.

U ontvangt uw visum gegarandeerd binnen 5 uur in uw mailbox, met spoedlevering zelfs bijna direct geleverd!

Ons doel is om een makkelijke manier aan te bieden voor Turkije visums, met daarnaast een klantenservice die 24/7 bereikbaar is voor onze klanten. Antwoorden op uw vragen over uw Turkije visum kunnen lastig te vinden zijn, daarom bieden wij als een van de weinige visum bedrijven een 24/7 klantenservice aan, u wilt immers zonder zorgen op vakantie gaan!

Wij zorgen ervoor dat uw Turkije visum snel geleverd wordt in Nederland. Bij ons betaalt u met iDEAL, creditcard, PayPal en Bancontact.

Dagelijks verwerken wij honderden visums voor klanten over de hele wereld, maar voornamelijk in Europa. De visums leveren wij doorgaans zeer snel en altijd dezelfde dag nog aan, zodat u niet hoeft te wachten op uw Turkije visum.

Aanvraag starten